Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів належної якості
Дорогі покупці! Для повернення товару, що вам не сподобався, ви повинні зберегти розрахунковий документ, що підтверджує купівлю товару (чек або аналогічний документ). Умови обміну та повернення: Товар не був у вжитку та не має слідів використання; якщо збережено його товарний вигляд – немає подряпин, сколів, потертостей; збережено споживчі властивості; збережено комплектацію товару; наявність розрахункового документа, виданого споживачеві разом із проданим товаром; Де і як можна зробити обмін чи повернення? У відділенні транспортної компанії Нова пошта, де було отримано придбаний товар за паспортом Для цього попередньо потрібно зателефонувати на моб.тел.0944923893, або написати на електронну пошту admin@thermoses.net та повідомити причину повернення, або обміну, додатково робите фото замовлення ми його звіряємо, а за тим відправляєте за адресою, яку повідомимо заздалегідь. Товар, який поверненню не підлягає: До цієї категорії належать засоби індивідуального захисту; використані респіратори та протигази. Способи та строки повернення коштів Повернення коштів, розрахунок яких провадиться виходячи з вартості товару на дату купівлі, провадиться не пізніше 7 календарних днів з моменту фактичного отримання нами товару та заяви на його повернення з коректно заповненими реквізитами. Повернення коштів провадиться будь-яким зручним для вас способом: видача готівки на Новою поштою, переказом коштів на банківську картку чи розрахунковий рахунок. Повернення товару та коштів у період святкових днів термін вирішення питання становить 14 днів. З будь-яких питань та претензій, можна зателефонувати нам на моб.тел.0944923893.або повідомити на пошту admin@thermoses.net
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.